Pages

Wednesday, July 22, 2009

What for?

What are we blogging for, anyway? So, I read up on to other blogs, so I can see what they are doing, and maby get some intresting fackts on my own.

Idas-syke-verden, is putting out loads of funny lists! So, I have found one that I thought I'd do! hehhe... This one in Norwegian (what, can I read that language??!), so to everyone, sorry 'bout that...

Ok, here we go!


3 skamgode filmer
1. Secret Window
2. Mr. Hollands Opus
3. Max Manus (Da Det Stoerste Spillet er saa gamel....)

3 uforskammet fine skuespillere
1. Johnny Depp
2. Johnny Depp
3. Johnny Depp

3 beste matretter
1. Poutine!!!!
2. Div Pasta...
3. Generell Canadisk pleier aa funke for meg!

3 steder du vil reise
1. Hjem til Canada
2. Danmark
3. Oklahoma, kanksje?

3 ting du ikke klarer deg uten
1. Roek
2. Musikk
3. Alkohol??

3 sanger du hører på om dagen
(Om dagen? Hva med de 3 siste?)
1. Sister Hazel "Take A Bow"
2. Take That "How Did It Come To This?"
3. Paula Cole "Rhythm Of Life"

3 ting du vil gjøre før du dør
1. Be a Home Maker!
2. Skrive bok
3. Faa barn... Ah, ja... Nemlig...

3 ting andre kanskje ikke vet om deg
1. Jeg hater aa dusje....!
2. Var redd jeg hadde alkoholproblemer i vinter... (Men jeg er nok bare saa sinnsyk arbeidsnarkoman, at ting gaar litt over alle heier noen ganger).
3. Jeg har gaatt til AM (Anger Managment), a trenger trolig aa gaa der naa ogsaa, men har mer kontroll paa ting naa enn foer.

3 blogger du leser
Nja, leser jo min egen... Naa ere bare to
1. Prunella
2. Idas Syke Verden

3 ting som irriterer deg
1. Norske reklamer pa TV!
2. Folk som doemmer, uten aa vite. Sabla uforskamma ogsaa!
3. Se og Hoer irriterrer veldig, ogsaa Her og Naa... Leser aldri dette, men.. Bare overskriftene er til aa doe av!

3 ting som gjør deg glad
1. Venner!
2. Musikk
3. Gode minner, som ikke blir for mye paa repeat, om du skjoenner?

3 blogger du utfordre
Vel... Hvis noen foeler seg kallet? Kjenner ingen bloggere, untagen de to jeg allerede har nevnt! Hehhe. Dette var faktisk vanskligere enn jeg trodde! Naa sitter vel folk der aa tror jeg er spika pine gal! Huff... Beklager meg, jeg er ikke det, bare litt smaa rar??

Vel, vel... Behandle hverandre pent!


:The Lake:

1 comments:

prunella said...

Ja, har sett bilder av pusen vetdu:) Artig historie bak, også!
Wow, visste ikke at du hadde gått til AM! Men bra for deg! :)

Post a Comment