Pages

Tuesday, July 28, 2009

I've Got A Secret!

Oh, I know you all got pretty intrested by that, Hihi... But, I won't tell anyone yet. Hence the name: A Secret! I'ts something to amazing, to jinx it. So I am keeping my mouth shot!

Today has been a wonderfull day, and I am so excited about the furture, even though I don't have a place to live in 3 days... I'll be homeless! But, I'll find a way. All that matters is that I can;t stop smiling! This never happens to ME! ME!ME! Hahaha! Bet youre mad curious! LOL
Sorry 'bout that! I promiss you will all know in not too long! I am so thankfull, and happy!

Are you thankfull for anything?
You have a secret? It's wonderful isn't it?

Until then, take care, and be good to eachother!

8 comments:

prunella said...

MMM, nysgjerrig nå assa! Gravid eller? :)
Hihi, neida:)
Og ja, det er litt gøy å vite noe som ingen andre vet.

SongWriterGirl said...

Bor du virkelig i Michigan? :) Hvor i Michigan? :) Jeg er fra Muskegon, men flyttet til Norge for snart 16 år siden. :)

Ida said...

Sv: Hehe, lol skrev feil xD... singlet er bedre :p menmen, ja ser ut til at vi har det!xD

Trine said...

Åå, dårlig gjort å ikke fortelle da! Hihi. Jeg er såå nysgjerrig av meg!

Trine said...

SV; he he , nei kanskje ingen store muligheter for det.

Min mailadresse er: trine.camilla.andresen@getmail.no

Trine said...

SV; Klart det er koselig, men mange unge i alle fall ser nok dette med blogging som en liten konkurranse. Om å gjøre å ha flest lesere, kommentarer, lister osv.. Puh.. så slitsomt da!

Håper du har en god dag.

Ida said...

Hehe sånn kan det være xD har jo vært leder og sånn på en del arrangementer da ;) men jeg forstår hva du mener, tenk jeg klager bare over at jeg ikke har vært der på tre-fire måneder!

Du og 90-tallet, Iselin!! til og med HTML'en din er fra 90-tallet xD.. neida, men jeg skjønner ikke hva det kan være, for jeg fikk det til nå da jeg testa.. det gikk helt fint..

Ida said...

du har jo vært leder*

Post a Comment