Pages

Tuesday, August 11, 2009

The Difference!

Oh my God! I have just been youtubing, and refreshing some old childhod memories.
Of course, I've been watching some Take That vids, and so on. And now, it strikes me, as a bad dream, how many years have gone by since 1991, and how old they (and me!) have become!

Look at this! Do you see the difference? They still look good, but oh my!



"Promises" from the 1991 album "And Party". The first official single. Actually "Do What You Like" is the very first single and video, but released on Martin-Smith's record label "Dance UK", as an promo.



"The Garden" from the 2009 album "The Circus"

4 comments:

Ida said...

Sv: Jeg vet det!! Det er så sykt irriterende! klart mannen ikke hadde peiling på det... jaja, sånn er det. når folk er døde, er de plutselig hellige.

Ida said...

Sv: Ja, sånn er det tenkt Iselin :P det er forskjell på folk.

Ida said...

Ja, de holder seg godt, det skal jeg ikke si noe om ;-) 1991, haha da levde ikke jeg! Menmen, du får eldres med stil da Iselin :P

prunella said...

Ah, 1991.. uskyldens år!
For litt siden var jeg forresten på Ultra for å kjøpe røyk, og ble spurt om leg.
Hun så på kortet mitt, og ble litt flau, også sa hun "Du holder deg godt da". Det er sånn man sier til 60-åringer. Jeg har helt noia for å bli eldre. Ikke for å dø, men å bli eldre.
Back to you. Tusen takk for kommentar:) Og ja, du må skrive litt om the man:)

Post a Comment